2010/3/4

sing sang song;

Katy Perry- thinking of you

Cause when I'm with him
I am
thinking of you
Thinking of you
What
you would do if
You were the one
Who was spending the night
Oh I wish that I
Was looking into
your eyes

You're the best
And yes I do regret
How I could let myself
Let
you go
Now the lesson's learned
I touched it I was burned
Oh I think
you should know
Looking into
your eyes
Oh won't
you walk through
And bust in the door
And take me away
Oh no more mistakes

yeah,this is what i'm thinking about ;)
isn't it nice?
well, a new song from 蔡旻佑-小乖乖

因为你是我
小乖乖 小乖乖 快过来 抱一个
我带你 去体验 电影里的浪漫
一幕幕 提醒我 第一次的感动
这样就够了
我的
小乖乖 小乖乖 快过来 亲一个
在回家 的路上 超幸福的期待
我陪你 看星星 预言精彩未来
一定可以的 乖乖

哎呀是如此可爱
小乖乖 小乖乖 快过来 抱一个
我常常 在幻想 外星人的恋爱
像不像 你和我 很简单很快乐
我可以 送给你 一首一首的歌
认真了 就可以 变成幸福的人
一定可以的
我的
小乖乖 小乖乖 快过来 抱一个
更好的乖乖

没有评论:

发表评论